19,5 kilo . 113 cm boy . Şimdi internete baktığımda normal gösteriyor ama neredeyse kızım hep aynı kilo almıyor . Boyu uzuyor ama kilo aynı . Kaynanam hep zayıf zayıf diyor aklıma takıldı . Çok yemek seçiyo ben nasıl iştahını açabilirim . Yemekleri nasıl sevdirebilirim zorladığımda kusma derecesine geliyor . Kaç gündür kafama taktım . Ben su içsem tartıda artısını görüyorum kızım bir gün içinde beslenir akşam yine aynı kilo 😒