Bebem 7+29günlük ilk aptamille başladık aşırı gaz yaptı sonra doktorum prosyneo önerdi 7aydır da içiyoruz memnunuz ama aşırı bereketsiz ve pahalı bi mama 3-4 günde bir bitiyo büyük kutusu da yok 400g 400tl yetişemiyoruz net bi şekilde ek gıda veriyorum ama bebeğim 3 ölçek de olsa o mama için ağlıyor ne yapmam gerekiyor arkadasım sma optipro almış aldım ama cesaret edip açıp deneyemiyorum şuan oğluma bir şey olur zarar görür diye akıl verin lütfen