bsrnil benim 2 dikişim olmuştu dıştan ama içten daha fazla gibiydi sanki onu söylememişti doktorum. 40 güne yakın düşmüştü zaten dökülüyor anlaşılıyor. Bactroban tarzı bir kremi günde 3 kere ve baticon her tuvalete gittiğimde kullandım. Dikiş olan tarafa ilk günlerde çok dönüp yatma demişti bana ebe. Kabız olmamak için hep hoşaf yaptırdım içtim. Ağrı olduğunda kullanmam için anestol vermişti ama hiç gerek kalmadı kullanmama. Sadece kurudukça çekiyormuş gibi bir his vardı rahatsız eden o kadar. Umarım siz de hemen iyileşirsiniz, çok geçmiş olsun 💐