Denizpasam Merhaba arkadaşlar, ev alma ile ilgili bir durumumuz var ve paramız tam olarak yetişmiyor gibi. Elektrik doğalgaz su aboneliği üzerine almak aşağı yukarı ne kadar tutuyor bilgisi olan varsa cevaplarsa sevinirim. Şimdiden teşekkür ederim ❤️
queen_bee bizde taşınıcaz yakında, eşim elektriği 2 bin küsüre açtırmıştı, doğalgazı henüz açtırmadık ama oda 5 bini bulurmuş herhalde
Denizpasam queen_bee hayırlısı olsun güle güle huzurla oturun inş 🙏🏻 Birşey daha sorsam ☺️akım satım ücreti tapuda ne kadar gösterildiğine göre alınıyor değil mi? İmkanlarımızı baya zorluyoruz da almak için ☺️
queen_bee Denizpasam sizde güle güle oturun inşallah 😊o konularla ilgili bilgim yok maalesef. Eşim hallettiği için