adm Bırakabiliyorum, 2 haftada bir gün kendime yarım gün ayırıyorum. Kahvaltımızı yapıyoruz. Bebeğimin her şeyini hazırlıyorum elinin altında oluyor eşimin , sonra da çıkıyorum. Daha doğrusu hobi olarak gittiğim bir kültürel etkinlik var, çok iyi hissediyorum orada kendimi. Yenilenmiş olarak dönüyorum ve çocuğumla daha kaliteli vakit geçirebiliyorum. Nebileyim yolda elimi kolumu sallayarak yürümek bile mutluluk veriyor. Çocuk arabası, çantası vs yok🤭 insan bazen özlüyor eski özgür zamanlarını 🥰