CidemNisa canım benim oğlum emzik biberon almıyor 3ay 17 günlüğüz ben ilk günden bu yana kaşığa alıştırdım bir kaç ay sonra tam işimize yarayacak sende kaşığa alıştırsın istersen biberonla bazen kimyon falan veriyorum tutamıyor ağzına sıkıyorum yavaş yavaş en güzeli kaşık