Kızlar 1aya yaklaşık meme reddi yaşıyoruz 2saate bir zar zor uyutup emziriyorum uyanıkken asla almıyor itiyor kendini çok ağlıyor.. Artık sınır olmaya başladım yaşayan varmı benim gibi.. Gecede tuttu tuttu tutamadı yine sinirlenip ağlıyor sonrada emmiyor bende de iyice sınır stres yaptı. 2,5aylik bebegim