sankus Kizlar bakarmisiniz 8 aydir regl göremedim bebeğimi.emziriyorum.gebelik testim.boyke çıktı kafam iyice karıştı siz ne düşünüyorsunuz gebelik
Neslhnt Ben adetten 2 gun once test yapmistim ayni boyleydi asiri silikti. Simdi ikiz kizlarim 2,5 yasinda🩷
bububuu sankus benimkide oyle gozukuyordu esimi hemen bi tane alamay gonderdim yenisi cikmadi bazen o hata verebiliyor ozelikle erken gebelik tesleti bence oyle gozukebiliyor
bendenbirtanedahayok sankus bende 4 haftalık hamileyken testim böyle çıkmıştı kan testi verin mutlaka var gibi geldi bana