bihterrziyagil Her foruma girişimde değerlendir yazısı geliyor, yaptığım halde geliyor. Bi salın artık ya
Fatma69 bihterrziyagil form iyice kabak tadı verdi sürekli reklam reklamdan forma giremiyoruz bu aralar bide klavye yok olıyor saçma sapan bi hal almaya başladı silicem yakında
nnoktaa bihterrziyagil uygulamada en sağda yer alan “daha fazla” kısmından “bize ulaşın” seçeneğiyle soruna dair mail gönderebilir misiniz?