mommysharkk2024 Kızlar merhaba yarım çalışma yapan var mı ? Varsa ödemelerinizi nasıl aldınız bilgi veren olursa çok sevinirim
nasel21 mommysharkk2024 iş kura başvuru yapmıştım yarım çalışma ödeneği için çalıştığım saat kadarını şirket ödedi geri kalalının iş kur. Kademeli olarak çalışma saati artıyor tabi ki
mommysharkk2024 nasel21 e-devlette yarım çalışma yazıldığında çıkan gün kadar mı yattı hesabınıza , 2 ay sonra o ayın son günü mü yatıyor işkurdan
nasel21 mommysharkk2024 yattığı günü hatırlamıyorum şu an çünkü benim kızım 3 yaşında üstünden çok uzun zaman geçti. Ama e devletten çıkan gün kadar yatırıyor devlet. Kalanını da şirket