Bebeğim 2.5 aylık çok zor uykuya geçiyor. Gazını iyi çıkartıyorum o da çıkartıyor gazla alakalı değil yani. Kucağımda uyutuyorum koyduğum gibi uyanıyor ağlıyor. Geceleri 2 saatte bir uyanıyor. Memede uyuyakalıyor beşiğind koyuyorum yine uyanıyor. Çok sıkıldım artık. Bu geçici bir durum mu? Lütfen beni teselli edin bu süreç gerçekten yıpratıyor. 3-4. Aylarda geçer mi kendiliğinden?