10172824 Merhabalar bebeğim 34 günlük sağlık ocağı ellerinde aşı olmadığını aslında şuan devlette aşı olmadığını söylüyor acaba sizlerinde 1 ayı dolmuş bebeklerinize aşı yapıldımı İzmir’e yaşıyorum