İyi geceler herkese
Bebeğim 2 aydır emmiyor 3 aylıgız bu arada
2 aydır günde 1 defa sağım yapabiliyor um sütüm hep azdı saten sağ göğsüm hiç tutmadı süt anca ucunu sıkınca geliyor makina da ucu küçük olduğundan güzel çekim yapmıyor göğüs bosalmiyordu
Bugün sol göğsümün sıkıp tadına baktım tuzlu geldi tadı hiç geçmez mi arkdşlar ne yapmam gerk