Tavuklupilav https://hizliresim.com/c6nlgxi 4 gün geçti adet günüm. Midem bulandı sabah tansiyonum düşer gibi. Pembe olan erken gebelik. İdrarı döker dökmez 2 çizgi çıktı hemen. Tekrar kaset testle yaptım ilk dakikalarda silik çıktı. Kan verebilme durumum yok şuan sonradan 2 test bozuk gibi 3. Çizgi çıktı bence var ama yine de bi baksanız 🥹
TugcenurLina Tavuklupilav hayırlı olsun 🌸 erken gebelik testi için illa adet gecikmesi gerekiyor mu ? Birde sabah akşam yapılması farkediyor mu testin acaba ?
atlaskoo Tavuklupilav Benimde öyle olmuştu oğlumda 5 gün geçmişti galiba idrarı döker dökmez hemen çift çizgi olmuştu
Tavuklupilav TugcenurLina erken gebelik adetten önce belli ediyor diye biliyorum. Ben öğlen yaptım dikkat etmedim ona ama hemen çıktı çift çizgi
yaraliceylanim Tavuklupilav 3 çizgiyi anlayamadım ama üstte ki pembeli de çok net çıkmış benimde öyle netti hayırlo uğurlı olsun ❤
Tavuklupilav yaraliceylanim benimde aklımı o karıştırdı. 3. Kuruma çizgisi heralde. Teşekkür ederim 💐
yaraliceylanim Tavuklupilav olabilir evet hiç o testten kullanmadım o yüzden bilemiyorum. Sağlıkla gelsin 🌺
defnemomm_ Tavuklupilav bas bas bagiriyor burdayim annniiiiiiiii 🤩🥰🥰🥰🥰 hayırlı olsun Allah hayırla kolaylıkla kavuşmanı nasip eylesin ❤️🙏🏻