Kızlar günaydın benim kızım 4 gündür çok hastaydı ishal kusma ateş vardı ve ağzına bir lokma bile sokamıyordum bütün testleri falan yapıldı hiçbir sorun yok dedi doktor yalnız benim kafama şu takıldı kızım hastalanmadan daha 2 gün önce 18 ay hepatit a aşısı olmuştu internetten baktım çok az bir ihtimalde olsa bu aşı yapıyormuş yan etkileri. Başka yaşayan varmı merak ettim?