Kızlar bebeğim 14 aylik olucak bir kaç gün sonra normal zamanlarda oyuncaklaroyla oynar gulectir bana aşırı rahatsızlık veren bir bebek değil ama söz konusu uyku olunca istemediği bir şey yaptiramiyorum asla öyle bir ağlama krizine giriyor ki bitmek bilmiyor az önce 1 bucuk saat sabrettim istediği olana kadar bitirmedi ağlamasını. İstediği şey de şu uyumak istemiyor veya emerek uyumak istiyor ama ben artık gece emmesini bitirmek istiyorum cunku cok fazla uyanıyor emmek için 9 buçukta beri emzirmiyorum az önce sallayarak uyutmaya çalıştım ve 1 bucuk saat sadece ağladı emzigi kabul etmiyor fırlatıp atıyor su verenler olmuş asla ağzına almıyor biberonu boğazını yirtarcasina ağlıyor ne yapacağımı şaşırdım diyorum ben bu çocuğa ilerde emzirmeye de biraktiramam o zaman ablam da ağlamasının şiddeti çok fazla acaba bir doktora mı gitseniz diyor doktora gitsem ne diyeceğim beynim yandı artık bir sıkıntısı var da ben mi bilmiyorum diyorum ama şu an bir şey olmamış gibi oyuncaklariyla oynuyor sikinti olsa onu da yapmayıp ağlardı çocuğa nasıl yaklaşmak gerektiğini bile bilmiyorum tecrübeli anneler sizden yardım bekliyorum