6 ay önce doğum yaptım sezeryenle. Bana herkws dedi korse kullan diye korktum kullanmadım canim acir o bölge enfeksiyon olur terden falan diye korktum cok pişmanım keske hemen kullanmaya başlasaydim doktorum bile 1 hafta sonrasunda hemen kullanilirsin demişti.