ebrarert bu sizin kararınız. Bende tam tersini düşünüyorum. Bile bilr aşıya götürmeyerek iyi yapmış olmuyorsunuz. Dediğiniz kime göre neye göre. Dogdugumuzdan beri hepimiz asilarimizi olmusuz. Olması gereken asilar çok önemli bence. Tabi ki saygı duyuyorum herkesin kendi kararı bir şey diyemem…