Oğlum 11 aylık ve beni o kadar yoruyor ki bunaldım devamlı beni istiyor ne tuvalete gidebiliyorum ne yemek yedirtiyor devamlı kucak ne yapacağımı şaşırdım önceden daha insan canlısıydı şimdi gitmiyor kimseye gitse de alıştıktan belli bir süre sonra gidiyor ama benim bütün gücümü yiyor sabahtan akşama kadar sizce geçer mi nasıl davranmam lazım önerilerinizi bekliyorum😞😞