hddd tabiki birde robot için şartlar uygun mu ona bakmak lazım. Benim evimde eşya sayısı çok az yerlerde neredeyse hiçbir şey yok o yüzden robot randımanlı çalışıyor. Her gün robotu da açıyorum ama kapı arkalarına girmiyor banyoda eşik var giremiyor, koltuklara sürekli yiyecek vs dökülüyor bu yüzden şarjlı acayip pratik oluyor