elossss benim de bebeğim 3 aylık sadece anne sütüyle besleniyo kilo alımı da iyi. Benim göğüslerim çok küçük yani ütü masası gibiyim adeta sjdjfk hangi makinayı aldıysam minicik süt çıkardı göğsümden ama o kadar az sütüm olsa bebek kilo almazdı diye düşünüyorum aylık 700 gram alıyo bebeğim. Velhasıl sağmak bazen de moral bozuyo aktif emen bebeğin varsa bence sağma bebeğinde iştahsızlık olduğunu sezdiğin zamanlarda sağarsın