Selam kızlar 32 aylık oğlum var yarım gün kreşe gidiyor. Uzun zamandır geniz akıntısı var ne yaptıysam geçmedi son bir kaç gündür kaka rengi sarı ve köpüklü aynı zamanda halsizliği vardı. Doktora götürdüm soğuk algınlıgı suru ve çinko verdi düzelmedi enfeksiyon tada bagırsak enfeksiyonu olabilecegini söyledi . dün gece öksürük kriziyle uyandık asla düzelmedi ve tekrar gece hastaneye gittik röntgen çektirdik doktor ciğerlerinde enfeksiyon var dedi antibiyotik ve balgam söktürü verdi dünden beri kullanıyoruz ama ben ne yapabilirim bilmiyorum sizler neler yaptınız böyle durumlarda ?