Aysegulll44 Kızlar bebeğim 17 aylık tam bir bağımlı memeye artık kafayı sıyırcam psikolojim kalmadı fiziksel olarak da çok yıprandım sürekli emmek istiyor ne uyku ne gezme ne dinlenme konuşarak anlatarak kesmek istedim ama yok sabır taşını çok duydum ama benim gibi olup da sabır taşının faydasını gören var mı
muge_anlii Aysegulll44 bende kullandım, asla ememedi yavrum, ama çok sabırlı ol ilk 1 hafta çok sıkıntılı geçecek ☺️ ama ben 2 yaşını bitirmeyi bekledim sen keşke biraz daha dayansan, çünkü erken mi bıraktım diye vicdan azabı çekersin
Asyaveannesi04 Aysegulll44 27 aylıkken bıraktık bizde konuştum sürdüm sabır taşını annecim meme hasta oldu dedim bir daha da içmedi, ama tavsiyem azıcık daha sabredin 2 yaş olsun en azından sonradan faydasını görürsünüz
cemreninannesi_ Asyaveannesi04 peki nasıl uyudu sonrasında gün içinde çok ağladı mı ? Benimde kızım 27 aylık bugün sirke sürdüm hastalandı dedim hiç bana mısın demedi onu alayım bari
muge_anlii Aysegulll44 evet öyle de devam edecek maalesef ama dediğim gibi aklı erince biraz daha kolaylaşacak o yüzden 2 yaşını öneririm
inciandmom 18 ayına girdi ve bıraktık çünkü artık ne o uyuyordu ne ben ne o doyuyordu nede ben doktorla görüşüp bırakma kararı aldık çok şükür şuan 21 aylık ikimiz de sabaha kadar kesintisiz uyuyoruz
Aysegulll44 inciandmom bende öyle birde ailemden uzağım eşimin görevinden dolayı ya bırak temizlik yemeği hasta olsam ölsem bir bardak su verecek kimse yok yaşadığım yerde bu desteksizlikle dk başı emmek isteyen kıyamet koparan bir bebekle gerçekten çok zor emzirmeyi sürdürmek
inciandmom Aysegulll44 emzirmek gerçekten çok harika bir duydu ama tadında bırakmak gerekiyor yani 2 3 yaşına kadar emzirenlerde iyi sabır var diyorum ben 1 yaşında bırakmak istedim önce çok şükür bıraktı 21 aylık şuan emzik emiyor şimdi uykuya geçerken
babyaksu 22 aylık kızımı sabır taşıyla bıraktırdım çok bağlıydı uykularım kaçıyordu ya bırakmazsa diye ama o kadar etkili oldu ki ikinci güne bıraktı
ozgersinada Aysegulll44 bende kizima kullanmistim birkere surdüm aciii dedi ikinciye yeltendi sürdüm.aciii dedi 3uncu olmadi ben teklif ettimmm acii aciii dedi birakti:)))
zuleyhaeymen14 ozgersinada Bende şuan öyleyim ilk gün sürdüm emdi sonra anne meme acı dedi oğlum 25 aylık ama uykuuuu en büyük problemimiz uykuya geçerken çok zorlanıyor şuan da da bu yüzden kafayı yiycem
tunasmom Memeye düşkünlük 18-24 ay arası önce artış gösterir sanki hiç bırakamayacakmış gibi hissedersiniz 24 aya yaklaştıkça bebekler daha az emmeye başlar emme refleksinde azalma görünür.. 22 ay civarı kademeli bir şekilde emmeyi azaltıp oyunla ve etkinlikle desteklerseniz çok rahat bir şekilde bebeğinizide pedogojik olarak etkilenmeden memeden kesebilirsiniz.. Tecrübeyle sabit.. Her bebek farklıdır fakat yaşanan zorluklar emin olun aynı.. Biraz daha sabredin derim..