cansuacelya Bebegim yüksek ateş geçirdi ardından vücudunda dokuntuler oldu. Huyu biraz da agresiflesti bunu yaşayan var mı acaba
damladll cansuacelya bizim 3 gün dirençli ateşimiz vardı ilaca rağmen 3-4 saatte bir çıkıyordu geceleri 39 u bile buluyordu. 38 in altına nadir düşmüştü. 4. Gün ateş bitti döküntüler başladı. O da 2-3 gün sürdü ve döküntüler bitti. Bu dönemde aşırı iştahsız ve halsizdi. Doktor ateş biter bitmez döküntü başlayınca 6. Hastalık olduğunu söylemişti. Geçmiş olsun
JuliJuli06 cansuacelya 1 ay once bebegimde 3 gun inip geri cikan atesi oldu atesi gecti vucudunda minik minik dokuntuler oldu 6. Hastalik dedi doktor ilac verdi kullanmasan bile kendiliginden gecer dedi kullanmadim 2 gune dokuntu kendiliginden gecti. Belki ates huzursuzluk yapmistir kendini toparlamaya calisiyordur minnos. Cok gecmis olsun🙏🏻
Mirann17 cansuacelya merhabalar benımde bebeğim aynı şekilde bahsettiğiniz döküntüler bugün çıktı ateşi yok sizde durum nedir
cansuacelya Evet internetten baktım 6 hastalık geçirdi sanırım nasil bulaştı bilmiyorum bir etki bırakır mı bebek te acaba kan alırken çok ağlattılar ondan mi etki kaldı bilmiyorum ağlarken kasıyor kendini çok üzülüyorum
cansuacelya Mirann17 ben de öyle sandım ama boğaz enfeksiyonuydu sanırım baya morardı teni ateşten hastaneye gittik düştü sonra dokuntuler oldu ertesi günü 2 gün sonra geçti