İyi akşamlar,
10 aylık bebeğim var ve aktif olarak emziriyorum. İkinci gebeliği istiyorum iki aydır ovulasyon takibiyle denedik olmadı. Bu süreçte prolaktin hormonu yüksek olduğundan gebelik zor olabiliyormuş. Bu konuda tecrübesi yada bilgisi olan var mı??