Hanımlar 2 yaşında oğlum var. Sağlık ocağına aşıya gittik rutin ölçümlerde yapıldı. Notlarıma baktım az önce 1 yaştaki kontrolde baş çevresi 46 cm 2 yaştaki kontrolde de 46 cm şok oldum. Bunun notlara bakınca farkettim. Oğlumun gelişiminde herhangi bi sıkıntı yok. Bizi anlıyor kendini anlatıyor sadece henüz cümle kuramıyor. Kelimeler var yani şuan. Baş çevresinin 1 yıldır büyümemesi normal mi allah için akıl verin bana