SukranUras Ozdeozer biz 7 buçuk aylıkken mecburiyetten aldık çünkü emeklemiyodu ve hep kucak istiyodu. Tavsiyem hiç kullanmaman canım ama yine de doktorlar 6 7 aydan sonra günde max yarım saat olmak üzere izin veriyolar.
Ayazzz Eğer erkek bebeğin varsa yürütec bence kullanma. Bunu birden fazla doktor ağzından duydum erkek bebekler için sıkıntılı biraz