teachermom5 şimdi esenler medipolde şöyle bı sistem var doğum yaptıginizda bebeğinizle hangi doktor ilgileniyorsa 6 ay boyunca o doktorda indiriminiz oluyor..ben doğum yaptgimda o doktor nobetciydi momad bey ilk kontrollerini yaptığı için bizim onda 6 aylık indirimimiz var ne kadar olduğunu bilemiyorum ama evet sanırım yarı yarıya bı indirim oluyor ilk oğlumda da böyle olmuştu ikinci bebeğimde de aynı şekilde. Çok net bı bilgim yok dediğim gbi genelde eşim hep randevulari ödemeleri ayarladigi için ama esenler medipolu aradığınızda çok ayrntili bilgi veriyolar arayıp öğrenebilirsiniz ne aklınıza takılırsa 🙂