mom97X dun 1 yas kontrolu icin gittik kan alindi d vitamini degeri normal cikti bebegimde. Doktorumuz degerleri normal kullanmayabilirsin ama kisin gunes olmayacagi icin mart-nisan ayina kadar gun asiri verecek sekilde insiyatif yaparak kullanip birakadabilirsin dedi. Sizde bi degerlerini kontrol ettirip doktorunuzun tavsiyesine gore devam edersiniz