Bebeğim 2 aylık mama sürekli boğazında kalıyor boğulur gibi oluyor doğduğundan beri öyle ben başta philipsin 125 ml biberonunu aldım emziginin üzerinde 2 yazıyordu ama içimi aşırı yavaşti 20 ml mamayi 25 30 dk içiyordu geceleri yüreğim tükeniyorum artık ama boğulmuyordu en azindan🥲 ben aşırı yavaş diye iğneyle azıcık açayım dedim çok az açmama rağmen icememeye boğazında kalmaya başladı bende intentten 2 numara emzigini aldım geldi ama kullandığımizla alakası yoktu çok hızlı akıyordu neyse gittim 1 numarasını aldım o da 2 numarayla neredeyse aynı çok hızlı ve yine bogazina takılıyor ben nerde yanlış yapıyorum yada benmi bilmiyorum neden farklı anlayan varsa yardımcı olursa sevinirim