zeynepatessss Arkadaşlar bebeğim 2.5 aylık bende bende fıtık çıktı. Emzirdiğim için parol haricinde bir şey kullanamıyorum. Önerileriniz neler ?
asyakusummm zeynepatessss 9 ay olacak neredeyse ben de aynı derdi çekiyorum. Emzirmeyi sonlandırmayı bile düşündüm ama kıyamadım. YouTube da bir fizyoterapistin önerdiği hareketi yapıyorum her gün. Biraz hafifliyor. Video bağlantısını ekliyorum. Umarım faydası olur. [
denizalismom zeynepatessss bende de var fizik tedaviye başlicam . Yürüyüş iyi geliyor biraz rahatlatıyor