Kabızlık için bir kaç test istenmişti şehir hastanesinde yaptırıp sonuçlar çıkınca doktor götürdük alerji detay burda göremiyorum yapılan hastanede detay gözükür bir oraya gidin sorun ama bu değer normalin üstünde alerji vardır neye vardır göremiyorum size yok dedelerde yada mesela domates var deseler de süt ve süt ürünlerini beslenmeden çıkartın 10 gün bakalım düzeliyor mu dedi bu şekilde rahatlayan çok hastam var dedi sonuca değil bazen çocuğun kendisine göre hareket etmek lazım dedi ama şöyle ki benim oğlum yoğurtsuz yiyeceği şeyler çok az yediklerinin yanında yoğurt isteyen bir bebek çok kafam karıştı o hastaneye de pazartesi gideceğim ama içim içimi yiyor :/