Kızlar evliliğimizin ilk aylarında eşim işten gelince akşam üstü iş falan yaparken yanımda otur derdi bana vakit ayır gibisinden. Yaklaşık bir yıl sonra cocuhumjz oldu ve ben o sürede eşim işten gelince alanları ve hafta sonları sürekli eşimle olmaya adapte etmişim kendimi… Şuan bebeğim bir yaşını geçti kpss başladım iki yıl sonra girecem, ev işleri olsun yada gün içinde okuyamazsam kitap okuma olsun eşim varken yapınca stres oluyorum ve ona vakit ayıramıyormuş gibi hissediyorum. Hâlbuki alakası yok hafta sonraları çoğunlukla evde iki gün full onunla oturup kalkamam ki 😐 dışarı çıkarız birkaç saat sonra eve dönünce ev işleri yapayım diyorum mesela gardıropları boşaltmam lazım ama zamanım olmuyo yada yapmaya niyetlensem eşimi tek koyuyor gibi hissediyorum o işteyken de gerçekten kaba işler hariç öyle ince işlere giremiyorum bebeğim dağıtıyor hemen.. Kızlar arafta gibiyim eşe ilgi ve ev işini nasıl yapsam bide elim çok ağır işi de uzun uzadıya geç bitiriyorum başlayınca 😶 nasıl yapabilirim siz nasıl yapıyosunuz 🙏🏻