poyrazssmomms Merhaba kızlar 1 sene oldu oğlumu sütten kestim fakat hala sağ mememde süt bitmedi sıkınca fışkıracak derecede süt geliyor acaba hangi bölüme gitmeliyim
_Goktugunannesi__ poyrazssmomms bilgim yok canım yaklaşık bende 2 hafta belki fazla oldu kestim sağ göğsümü emmiyordu zaten ondan süt kesilmiş soldaki de pütürlenmiş artık kesik kesik geliyo
milletsanakanalizemiolacak poyrazssmomms emin değilim ama kadın doğum doktoru hormonlara bakıp ilaç veriyor galiba
poyrazssmomms milletsanakanalizemiolacak malesef kadın doğuma baktım ama hangi polinkilige gideceğimi bilemedim
milletsanakanalizemiolacak poyrazssmomms 182 yi aradiginda sor bakalım belki yönlendirecek bölümü bilirler çünkü prolaktin hormonunla alakalı bir durum var belliki
poyrazssmomms SevimliHayaletCasper peki kadın doğumda hangi polikinliğe gidecem yani mesela yazıyo ki gebe polk. Tüp bebek polk. Vs bnde önce öyle sanmıştım ama memedeki süt için hangi pol
simert poyrazssmomms aynı durum bende de vardı kadın doğum bölümüne gittim prolaktin hormonu yüksek çıktı ilaç verdi göğüsünü sıkıp uyarma demişti
Ucansupurge poyrazssmomms Aynı şekilde 1,5 yıl sonra 3 kere ilaç kullaninca kesildi. Kadın doğum,genel cerrahi ve endokrine gittim ben