Sevgili güzel anneler ❤️ Bebeğimi bazı sebeplerden dolayı 9 ay aşısına götüremedim şuan da 9 ay 9 günlük tam 9.aya girdiğinde aşısı vardı geçti götürdüğümde aşı yaparlar mı herhangi bir sorun olur mu aile hekimi hemşiresini defalarca aradım ilgi sıfır telefonumu açmadılar