Adababy ilk cocugum cok kolaydı yazmıssın, ve okul saatleri cok iyi uzun kalıyor bu çok artı bi durum. Ve asıl önemli olan ilk cocugun kolay olması ikincinin zor olması degil. Cünkü 2. Cocukta en zorlanılan durum 1. Cocuk bence. Benim ilk kızım aşırı zor bir cocuktu. Ona rağmen tekrar anne olmak istedim ve 2. Yi yaptım herkes yapma sakın dedi ilkinden korkup. Neyse 2. Cocugum melek gibi pek aglamaz etmez uykusu cok iyi degil sadece ama uyanınca da aglamaz en azından. Problem ilk cocugum eskiden zordu şimdi kıskanma da eklenince daha da zor. Yani senin durumunda yapman iyi bir fikir, daha beklersen iyice rahata alısabilirsin 4 yaş da ideal. :)