Nursemom_ Sürekli inatlaşma ağlama krizleriyle geçiyor gerçekten 3 yaş böyle mi ne kadar sürüyor bu evde
tubasd Nursemom_ şansını zorlayabildikleri kadar zorlarlar tutum önemli çokta özgüven kırmamak gerekli birde inat tek kişilik olmaz demişti bir uzman 🌸