Merhaba umarım benimle aynı sorunu yaşayanlar bunu görür ve içimi rahatlatacak yardımcı olacak şeyler yazar🥲lohusa modunda her şeye aşırı tetikte yaklaşıyor ve korkuyorum.
Bulunduğumuz yerde henüz doğalgaz yok ve klima ile isiniyoruz. Klimayı açtığımızdan beri emmeye başlarken bir geniz temizleme halı oluyordu. Bu sabaha karşı uykuları etkileyince doktora danıştım ve bir sorun olmadığını burnunu temizlememi ve nem cihazı calistirmami söyledi.
Burnunu ilk kez temizledik gerçekten emerken farketti sonra tabi sabaha karşı yine oluştu.
Asıl sorum bı suredir gün içinde 1 kere üst üste 2 3 kere olacak şekilde öksürük oluyor genelde ağlarken veya uykudan uyanırken.
Devamlı bir durum değil ama endişe etmeli miyim? Yaşayanlar varsa bu burun kaynaklı mıdır?
Süreci paylaşırsanız çok sevinirim