birannebirbebek__ Bebeğim sabaha kadar emiyordu ve artık uyku eğitimi vermeye karar verdim kendimcee Artık kafama koydum ve dün başladım tabi ortalığı ayağa kaldırdı ilk gün olduğu için kucakta uykuya geçiyor uzun sürüyor ama pes etmeden poposuna pat pat vuruyorum çok ağlarsa su içiriyorum ama kucağımdan indiremiyorum ağlamasına dayanamam ağlatarak uyku eğitimi verme taraftarı asla değilim umarım doğru ilerliyorumdur
UrbanMom birannebirbebek__ benim bebeğim 3 ayından beri emmiyor şu an 16 aylık. memeden kesilince uyku düzeni kurdum rutinlerle uyuttum hep aynı saatler gerçekten rahat ettim şimdi rutin hak getire saati gelince bezini değiştir uyku tulumunu değiştir doğru yatağa. bazen biraz beşiği sallıyorum artık alıştı. bence ağlatmadan rutinle uyutmaya çalışın memede uyumasına izin vermeyin kendisi dalarsa uyanınca kendisini daha rahat uykuya çevirir
gzmcnr 13 aylık benim oğlum gece meme bağımlısı gece yarım saatte 1 uyanıp memede tekrar uyuyor , bıktım valla bende uykusuzluktan fena haldeyım benımki Beşiktede yatmıyor yanıma alıştı yanımda uyumak istiyor
birannebirbebek__ gzmcnr Benim de öyleydi artık sabaha kadar göğsüm açık halde uyumaktan boğazlarım başım ağrıyor kafama koydum artık bakalım siz de başlayın bence
Sinemskrglu gzmcnr bu da bir süreç aslında ama yanınıza alışması kötü olmuş bi süre sonra nefesinizi kokunuzu sıcaklığınızı hissetmediği an ayılıyorlar . Bence gündüz uykusunda öncelikle yanınızda uyutmamaya alıştırın sonra gece alıştırın daha sonra beslenmesini düzenleyin. Tabi siz bilirsiniz
Sinemskrglu birannebirbebek__ kademeli olarak gece beslenmesini bıraksanız daha iyi olur diye düşünüyorum . Birden kesmeniz onu da sizi de yıpratabilir . Yani ben ikiye düşürmüştüm . 9 da uyuyordu 2 de besliyordum bi de 5 te . 1 hafta sonra bunu sadce 5 e çektim 1 hafta da öyle devam etti daha sonraa hiç vermedim ¾ gün ağladı tabi ama sonra alıştı
birannebirbebek__ Sinemskrglu Yani bu durum beni aşırı yıprattı ondan o kadar bunaldım ki çünkü bebeğim de uyumuyor du ondan direkt kesmeyi düşündüm ama şöyle uyku öğünü yapıyorum yani doğru mu yapıyorum sizce çünkü göğsüm çok ağrıyor süt dolunca
birannebirbebek__ UrbanMom Ben de kendi uyumasını çok istiyorum ama şuan meme dışında uyuması bile benim için çok büyük bir ilerleme inanın biraz dalınca yatağına koyuyorum ama daha 2. Gün hemen ağlıyor alıyorum ben de bakalım inş bu rutinle gece uyuması uzun olur
Sinemskrglu birannebirbebek__ uyku öğünü en geç 11 de yapılır böyleyse devam edin bence . Zaten başlamışsınız asla geri adım atmayın . Memede uyutmayın asla …
cokbilmismom Benim ki 7 aylık sallanarak uyuyordu hamakta bende onu bırakmaya çalışıyorum ama yavaş yavaş mesela uykuya geçmesi yarım saati geçmişse ve umuyumuyoe agliyorsa zorlamıyorum bazen salıncakta uyuyor bazen yanimda yatarak e bebeğim acıyorum bu şarkıda uyuyor ama oglen uykusunda bir türlü yanimda yatarak uyutmaya alıştıramıyorum onda salıncak istiyor bende zorlamıyorum
birannebirbebek__ Sinemskrglu Yok ilk günün zorluğundan sonra bir daha asla geri adım atmam dün çok üzüldük ağladı diye Öyle mi en geç 11 de olduğunu bilmiyordum o zaman göğsüm dolunca sağım mı yapıcam taş gibi oluyor çünkü siz nasıl yaptınız
UrbanMom birannebirbebek__ memede uyumasına izin vermeden yatağa koyun isterseniz uykusu gelir gibi olunca beşiğine koyun. huysuzlanırsa ya pış pış yapın ya da sallayın biraz. ben emdiği sıralar öyle yapardım mecbur mamaya geçince direkt uykuya geçmişti. emzik kullanıyorsa emzikle uyutmayı deneyebilirsiniz gece geri çıkarırsınız uyuyunca