serifee61 yani eğer anne sütü alıyorsa yediğiniz bir şey dokunuyor olabilir sancı yapıyor olabilir benm kızım öyleydi . Sebepsiz ağlar ve hiç uyumazdı , doktora götürdüm süt ve süt ürünlerine alerjisi çıktı. Aklıma gelmişti ama döküntü olurdu dedm hep kendime meğer bağırsak tepkiliymiş çocuk kıvranıyormuş . Dışkısı mukusluydu ordan anldı doktor. Süt ve ürünlerini tüketmeyi kestim 2 hafta sonra geçti