Annelerim adetime daha 5 gün varken yani dün kahverengi akıntı geldi adet oldum sandım ama bugün hiç birşey gelmedi sdece peçeteye silince bi nokta pembemsi akıntı gibi birşey geldi adet mi oldum ne oldu şimdi dün erken gebelik testi yaptım acaba yerleşme kanaması falan mı diye düşündüm ama tek çizgi yani birşey yok ne bu anlayamadım 🙄