Kuzeymiram Çok gazı var anason içiren varmı bebeğine kızlar gaz için , nasıl yapıyorsunuz ve kaç CC veriyorsunuz
meliiii Kuzeymiram benim bebeğim 1 aylık bir kere kimyon verdim mecbur ama genelde ben içiyorum dediğim gibi
ttrck Kuzeymiram kimyonla kaynamış su verebilirsin kimyonunu abartmadan, karnına ve ayaklarına ılık su koyabilirsin çok kötüyse sıcak bir banyo
meliiii Kuzeymiram anason değil kimyon veren duydum kimyonu sıcak suya at bır çay bardağına bir çay kaşığı sonra kimyon dibe çöküp soğuyunca bir çay kaşığı veriyosunuz ustten
Kuzeymiram meliiii benim bebeğim 6 aylık biberonlar verebiliyorum diye biliyorum ama emin değilim , veren varsa bilgi verir insallah
KLORAK Kuzeymiram anason emziren anne bile içmemeli diye duymuştum ama emin değilim tabi. Siz kimyaın vermelisiniz kimyaın çayı. Bi çat bardağına sıcak su koyun 2 çay kaşığı kimyaın koyup karıştırın sonra ılıyana kadar posası aşagıya iniyor o üzerinde ki Sudan 3-4 çay kaşığı içirebilirsin
Berfin4720 meliiii anason değil rezene güzel süt yapar deneyin bu arada biraz anason verebilirsiniz yada kimyonu demleme usulü ile verebilirsiniz sancısını alıyor bebeğin birde sıcak tutun ayağını falan
3kedili2bebekli Kuzeymiram 6 aylık ve gazi varsa başka bir problem vardır altında anason yerine probiyotik kullanın ve doktora durumu bildirin 2 yaş altı anason önerilmez kimyon çayı demleyip 10 ml falan verebilirsiniz o da ağır gelir çünkü yada ek gidasina kimyon koyabilirsiniz
arasssmommm Kuzeymiram bebeğe verilmez kendin iç onu sindiremez ki çok zorlanırsan gaz ilacı al bitanede probiyotik
milletsanakanalizemiolacak Kuzeymiram rezene varsa rezene var canım bebeğim kolikti ara sıra gaz sancımız olur doktorumuz 1 2 çay kaşığı rezene ver dedi 6 ay 14 günlüğüz şuan
neeslinurr Dedektifgadget merhaba bu şurubu bebeğiniz kaç aylıkken kullandınız ne ölçüde verdiniz benim bebeğim bir bucuk aylık ve kolik hiçbir şekilde durduramıyorum
neeslinurr Dedektifgadget allah senden razı olsun sayende çocuğumun sancıları hafiflemişti geriye dönüp bakınca bildirimleri gördüm de yazayım dedim🥰🫶🏻
Esinzhl Kuzeymiram anason biraz ağır olmaz mı? Kimyon deneyebilirsiniz benim sancımı bile hemen hafifletiyor bebeğime de çok iyi geliyordu
suheyla92 Kuzeymiram hayir sakın. Siz kimyon rezene anason cayi icin sutunuzle bebege gecer. Bebege de nurse harveys damla ile bi tane probiyotik alin. Sancisini gecirmek icin de esomed gaz damlasi. Cok iyi geliyor ben bunlarla atlattım 4 ayi.