Bende sizin gibiydim, bekarken olmuştu, ellerim artık yıkamaktan bembeyaz oluyordu, koltuğun ucunda otururdum, her yer çok pişmiş gibi hissederdim, Sizi çok iyi anlıyorum.tedavi olun, psikiyatri ya da psikologa gidin, kendi başınıza yenebileceğiniz bir durum değil maalesef😊