glsn4_4 1 aylık Bebeğim var doktor gaz sancısı için velavit damla önerdi. Ama ne kadar kullanacağımızı söylemedi kullanan var mı?
incim12 Gaz için önermişti doktor kullanıyorum ama faydasını görmedik biz içinde d vitamini var diye kullanıyorum bitince tekrar almam