Merhaba, sezaryen doğum yaptım. Lohusa kanamam 2 ay sürdü. 59. Gün kadın doğum doktoruma gittiğimde rahmimde kan pıhtılaşması olduğunu cytotec ve metiler hap kullanmamı geçmezse anestezi yoluyla temizleneceğini söyledi. Bu durumda olan bu ilaçları kullanan oldu mu acaba ? Emzirirken kullanılabilir mi ? Korkudan bebeğimle de hiç ilgilenemiyorum :(