selamlar bi konuda danışmak istedim; kızım bir yaşına girdi. doktor kontrolüne gittik de bu ay hiç kilo almamış boyu da uzamamış. Doktor günlük 600 ml çiş yapıp yapmadığına bakalım, olmadı idrar testi falan bakacağız dedi. Bebeklerinizin böyle duraksadığı bi ay oldu mu hiç? Gelişim geriliği vs olabilir mi? Dert oldu