Bende bunun için post açıcaktım şimdi 🥺 biz 1 buçuk aylıkken çok çektik 4buçuk aylığız hala çekiyoruz biberonla besleniyo sürekli elleriyle biberonuyla oynuyo o arada çok hava yuttuğunu düşünüyorum ne güzel geçmişti 1 ay kadar yoktu yine başladı nasıl Bi çare bulucam bende bilmiyorum durmaksızın ağlıyo bittim artık babasına verdim şimdi bende ağlıyorum onunla beraber 😢