Benim eşim polis ilk girdigi sene kazanmıstı. Spor gecmisi yoktu hatta baya kiloluydu ama polisligi cok istedigi icin aşırı zayıflamıstı evin etrafında günde 2 kez koşardı kaç tur tüm gün sadece elma yerdi ve sadece su bol tüketirdi. Spor olarak da sadece salona yazılıp 2 ay kardiyo yapmıstı o kadar. Cok inat etmişti valla kpss sınır 61 ile kazandı mülakattaki soruyu da bilemedi ama kendini cok iyi ifade ettigi ve heyecanını bastırabildigi icin kazandı orda heyecan yapsam elenmiştim der hala mesela. Şimdi istanbulda 7. Senesi 😍 darısı basınıza insallah