Merhaba bebeğim dört aylık. Boynunu Sola doğru eğik tutuyor. Doktor kaslarına baktı sorun yok dedi yatış pozisyonundan kaynaklı büyük ihtimalle dedi. Egzersiz verdi ama bebeğim yaptırmıyor çok ağlıyor. Sadece yatış pozisyonu değişikliğiyle geçer mi? Başına gelen var mı acaba? Yardımcı olabilir misiniz?😔