suheyla92 ben de coğunu denedim numara kücük kullanmıyorum 6 no kullanıyorum molfixten memnundum ama değistikten sonra bantları kenarları cok dandik oldu primaya gectim o da fiyatı ve gece sızdırma yasadığım icin madem prima da sızdırma yapıyorsa daha uygun bir marka deneyeyim dedim hem oeko tex sertifikalı umarım memnun kalırım🌸